Saturday, September 13, 2008

Hari 6 (13.09.2008).Pukul 4:30 lemai. Ujan!

Aku nemuai ke Semumuk Baruh. Ngabas aki aku. Lama amat udah enda rembus. Nyau lelengau. Aku kia ngena basikal(ensikal) . deka mai anak aku dua iku tang meda hari jai amat gaya, lalu enda nyadi. Benung ke ngayuh basikal nya datai ba simpang jalai baru ujan labuh ngemalat-mlaat nya! Pajak ke aja mih udah nyauka datai pia ko ati.
Di rumah enda mayuh mensia. Bala petunggal aku udah nitihka orang ke Mangut ngulihka buntal. Aki aku gerai semina enda ulih angkat bejalai agi. Nyau tuai mih nya, lebih 90 taun. Ini aku pan bisi dia baru pulai ari umai. Maya ke datai, bala anak petunggal aku benung bemain bol ba tengah laman rumah kami. Enti agi biak kelia, enda aku pedulika hari ujan, laban mih ketegal deka bemain hari ujan. Jalai agi baka nya mega, luchak. Semina ke enda luchak nya jalai gertak kami!
Umai baru udah dipanchit. Nyau layu bala sida melai enggau lalang. deka ngambi gambar mayuh agi, enda ulih laban hari balat ujan. Aku semina ngambi gambar ari rumah aja. udah nya berandau enggau aki, ini sereta enggau apai Nyuk aja.
Ila kitu baru, ngambi gambar mayuh agi lalu meri penerang.
Buah mayuh udah bebungai lalu bisi sekeda nya diempa tupai. Gambar ke diambi aku nya nyengkaum kereban ke dikena orang ngaduka padi sereta pesaka ke diibun kami. Lalu bala nembiak ke enda ngelala kereban nya tau betanya ngagai sida ke tuai. Ila mega aku mantaika agi rengka lama ke bukai.

4 comments:

Unknown said...

Ulih ngirum ke ikan butal, cikgu?
Lama nadai makai ikan buntal.

Lasom said...

Stanley,
Enti nyawa tetengok deka makai buntal, nemuai. Gaga program awakka kitai tau sama bela kin!

Unknown said...

Tau meh cikgu, besemaya enggau cikgu tim dulu.Ngambi iya tau ngadu ke utai dulu. Enggai nyadi ngenyit ngenyit datai baka aku selalu ke S.A.

tsj said...

Nadai nya salah. Perambu ke dia ila ngatur iya lalu madah