Monday, June 8, 2009

Gawai di Kamidan Jaya, Awik, Saratok






Udah tembu pengawa ngabang ba rumah Semumuk Baruh di Betong (1 Jun 2009) kami sebilik lalu mutarka diri ke rumah panjai indai aku di Kamidan Jaya, Awik ,Saratok. Indai aku enda enggau kami ngintu gawai di Betong laban taun tu iya udah dichiri nyadi tuai rumah di Kamidan Jaya. Ketegal tu iya enggai nyadi ninggalka rumah. Pengerami gawai ditu endang sebaka baka ke di Semumuk Baruh semina ke lain agi nya laban rumah panjai Kamidan Jaya tu rumah baru lalu digaga ari batu. Kena 3 hb Jun, bisi bala raban ari RTM Kuala Lumpur ke datai deka ngerikut pengidup di rumah panjai Iban. Program tu dikumbai 'Simfoni Alam'. Raban sia RTM tu ke datai bisi 5 iku. Sida ngambi gambar, betanya saut sereta gerikut ngena kamera tu pengelama 5 hari. Ex-kaunselor Jamu ak Mail udah dipilih bala ngarika sida serumah ditanya saut ketegal pemujur iya dalam pengidup sereta pengawa iya ke nyadi kontraktor. Kelimpah ari nya indai aku Pn Juliana Bragai Bedus mega bisi ditanya saut sida RTM tu laban jarang bisi orang indu ke nyadi tuai rumah. Ba menua Saratok bisi udah 5 iku tuai rumah indu nyengkaum indai aku empu lalu indai aku nya nyadi tuai rumah indu ti keterubah iya dalam Batang Awik.
Nyempulang penatai sida tu, dia bala kami serumah di KamidanJaya sama bela besetuju ngatur pengawa ngalu penatai sida nya sereta lalu ngatur pengawa "Ngiling Tikai". Tu ngambika bisi adat asal kitai Iban ke tau dirikut sida ke datai nya tadi.

2 comments:

uchutedung said...

Manah amat bala kumang berintai begambar.

tsj said...

Ke ngena marik empang chura kuning nya, Kumang no 3 bagi menua Betong.